torstai 25. syyskuuta 2014

Uusi sohvapöytämme

Nyt on taas mennyt viikko melkein kuin tuosta vaan ja mitään en juurikaan ole saanut aikaiseksi.Paitsi että olen alkanut suorittamaan oikein kunnon iventaariota kaapeilleni. Olen surutta laittanut myyntiin ne esineet, joita en ole joko laatikosta saanut ulos tai jotka ovat lojuneet kaapin kätköissä muutosta lähtien. Ja uskokaa tai älkää, PALJON on lähtenyt uusiin koteihin. Jännä miten tavara vaihtaa omistajaa täällä paikkakunnalla. Olen hyvin tyytyväinen, ettei kaikki nurkat tursua sälää, joilla ei tee mitään tai jotka eivät löydä paikkaansa meidän kotona. Ja entäs ne kaapit, joita meille ei mahdu montaa? Ne olen kaikki tyhjännyt ja siirtänyt syrjään kaiken turhan ja volaa, onpas tilaa nyt niissäkin, vaikka paljon on jäänytkin Kevään kirpputoria tällä asuinalueella odotellen..
Ja melkoisen tilin olen saanut aikaiseksi. Siispä päätin nyt sitten tuhlata ne hetimiten. En kuiteskaan uutta törkyä ole hommannut vaan ihanan sohvapöydän, kun aikaisemmin ostamaani tarjotinpöytään ei ole jalkoja kuulunut. Tilasin netistä uuden olkkariin ja siirrän tarjotinpöytäni yläkerran aulaan. Osan aion sijoittaa jo aiemmin mainitsemaani astiastoon, jonka nimi muutes on räsymatto, joka kuuluu siihen siirtolapuutarha-sarjaan. Stockan netissä oli ale ja tilasin kupit sieltä ja lautaset käyn hae tuosta tien toiselta puolen.Ja sitten en tiedä mitä lopuilla teen. Laitan säästöön ja tuumailen myöhemmin :)
Tässä onkin kuva uudesta HAY-sohvapöydästämme, joka juuri tuotiin olohuoneeseen kannettuna.Se on samaa sarjaa meidän rautaisen tuolin kanssa, josta olen jo aiemmin laittanutkin kuvaa. Pöytä on siksi niin nappi valinta, kun se on hyvin siro ja koska meidän olohuone ei ole mikään jären suuri, niin se ei näytä liian tunkkaiselta.

Siinähän se on, uusi ylpeyden aiheeni. Jännä miten voikaan ihminen tykästyä huonekaluun:)
Pöydälle kokeilin ensiksi Aarikan Kreivitär-kynttilänjalkaa ja Iittalan tuikkuja. Katsotaan mitä siihen sitten kulkeutuu, mutta tällä hetkellä olen hyvin tyytyväinen näin.
Ja nämä helmi-sarjan tuikkukupit ovat turhan pitkään olleet kaapissa piilossa. Nyt ne vihdoin sain esille, kun sohvapöytä on asemissa.Ne ovat kyllä tuikkukuppien kunkkuja tällä hetkellä meidän tuvassamme :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!